U 2004. Elka kabeli ostvarili su prihod od prodaje u iznosu 400,3 milijuna kuna što je pet posto manje u odnosu na godinu ranije.

Polovica prihoda od prodaje ostvarena je na stranim tržištima, odnosno, izvoz Elka kabela je u odnosu na 2003. povećan za čak 31 posto. Najveći udjel u ukupnom izvozu, 60 posto, ostvaren je na tržištu EU, od čega najveći dio na tržištu Velike Britanije. Slijedi izvoz u zemlje regije, 33 posto, te na ostala tržišta poput Rusije i Švicarske, sedam posto.

Visoke cijene sirovina pogodile su čitavo tržište kabelske industrije, a naročito europsko.

Predsjednik Uprave Elka kabela, Marijan Pejčić , kaže kako je u 2004. bakar poskupio više od 30 posto, a aluminij preko 10 posto.

‘Riječ je o našim osnovnim sirovinama koje u ukupnim troškovima materijala imaju udjel od 50 do 55 posto, pa je to pogodilo cjelokupno poslovanje. S druge strane, zbog povećane konkurencije na domaćem tržištu, te zbog promjena u hrvatskim javnim poduzećima, potražnja za Elkinim kabelima sredinom godine je pala. Značajan problem je i neodmjeren, neusklađen i nekontroliran uvoz kabela iz cijelog svijeta s cijenama koje su često ispod cijene samog materijala. Ipak, Elka kabeli i dalje su dominantni na domaćem tržištu kabela.’ – objašnjava M. Pejčić.

U prošloj godini Elka kabeli su povećali i produktivnost pa je tako prihod po stalno zaposlenom iznosio 833.000 kuna što je povećanje od devet posto u odnosu na 2003.

U 2004. tvrtka je investirala 21 milijuna kuna u različite projekte vezane uz poboljšanje i modernizaciju poslovanja, a najveći iznos, 8 milijuna kuna, utrošen je za informatizaciju, odnosno uvođenje integriranog poslovnog informacijskog sustava SAP.

Marijan Pejčić najavljuje kako će se Elka kabeli u 2005. koncentrirati na profitno poslovanje daljnjim povećanjem izvoza i agresivnijim nastupom na domaćem tržištu.